Aranżacja łazienki

Pewnego pięknego dnia, po porannym rytuale wypicia kawy i wypalenia papierosa udałem się w nieodzowny element każdej mojej realizacji tej części dnia. Spoglądając na pomieszczenie, dostrzegłem, że płytki łazienkowe odpadają! Byłem bliski zawału, a nie był to efekt wywołany wspomnianą dawką kawy i nikotyny. Popękane i odpadające, a spec wynajęty do ich prawidłowego zlokalizowania nie był tani, bardzo podobnie jak sam materiał, na którym operował! Na prawdę ładny początek dnia, a do jego końca jeszcze daleko.

Próbuję dodzwonić się do wspomnianego fachowcy i wiecie co? Nic. Zero odzewu i żadnej innej możliwości skontaktowania się z geniuszem, który odpowiada za obecny stan łazienki, która jest jednym z najcenniejszych elementów mojego mieszkania. Sprawdziłem, czy jakiś salon łazienkowy jest dostępny w najbliższej chwili, ponieważ sprawa nie mogła czekać. Wskoczyłem, zatem do swojego wehikułu i już po chwili byłem pod wskazanym adresem. Płytki łazienkowe z całego świata. Takie i takie, a żadne mi nie odpowiadają. Wręcz kierownik, pod którego rządami znajdował się wspomniany salon łazienkowy, nie znalazł czegoś, co mi odpowiada. To był dopiero początek mojej przygody z tego typu sklepami. Pół województwa zjechałem i odnalazłem, to co chciałem. Wszystko fajnie, niemniej jednak jeszcze niezbędny był ktoś, kto mi to ułoży w mojej zdezelowanej łazience. Dzwonię i mówię, że płytki łazienkowe do ułożenia i że płacę. Na nic to i dalej czekam. Może sam się tym zajmę, bo jak powinieneś na kogoś liczyć, to licz na siebie. Przyszedł czas dokształcania się w dziedzinie tak zacnej, jak płytki łazienkowe.
Źródło informacji: gessi łódź.