Aplikacja do esklepu

Comarch erp e-sklep to oprogramowanie, które ułatwia administrowanie sklepem internetowym. W praktyce dzięki tej aplikacji można na bieżąco śledzić stany magazynowe, status zamówień a także podstawę klientów, którzy skorzystali z oferty. Zarządzanie bazą dostępnych w sklepie produktów i bazą klientów, którzy je kupili jest znacznie bardziej intuicyjne dzięki przejrzystej aplikacji.

Jednakowo wyglądać będzie zintegrowane kontrolowanie stanami magazynowymi, procesowanie zamówień (status zlecenia aż do wydania przesyłki firmie kurierskiej) a potem monitorowanie, czy klient odebrał zamówienie jest znacznie łatwiejsze, o ile w firmie dostępne jest odpowiednie oprogramowanie. Dziś oprogramowania dla firm dostępne są w sprzedaży za jednorazową opłatą albo z miesięcznym abonamentem. Bardzo częstą praktyką jest ta, w której klient może płacić miesięczny abonament za dostęp do konkretnych kodów on-line. Dzięki temu koszt prowadzenia działalności rozkłada się w czasie i nie powinno się płacić jednorazowo sporej sumy za licencję na konieczne w firmie comarch oprogramowanie księgowe. Dużą zaletą korzystania z oprogramowania online jest to, że takie systemy są na bieżąco uaktualniane, zatem w każdej chwili pracuje się na najnowszej wersji. Wadę stanowi fakt, że trzeba być cały czas dostępnym online. Jeśli ktoś nie potrafi obchodzić się umiejętnie z technologią, w internecie może przypadkiem udostępnić dane, które powinny być niejawne. Warto również dbać o to, aby system komputerowy był aktualny i żadne informacje nie zostały wykradzione.
Zobacz również: outsorcing it łódź.