Jak zaaranżować lokal

Jak zaaranżować lokal
Lokal gastronomiczny powinien posiadać swój własny styl i styl ten musi być odrębny od stylu innych lokali. Chodzi o to, ażeby wyróżnić się na tle konkurencji i by to wyróżnienie było pozytywne. Identyfikacja wizualna Warszawa w kontekście lokalu gastronomicznego zakłada przygotowanie logotypu, karty dań, różnego rodzaju wizytówek, ulotek, skróconych folderów ofertowych, naklejek na samochody, ale często także wizualizacji wewnątrz lokalu.



Wszystkie te elementy muszą do siebie pasować. Muszą być zbudowane ze smakiem, z gustem i wyczuciem, niemniej jednak nie mogą być zbyt futurystyczne albo nietypowe, by łatwo było je zrozumieć i powiązać z danym miejscem. Aranżacja lokalu gastronomicznego musi być także komfortowa. Chodzi przede wszystkim o wygodę. W takim miejscu klienci muszą się czuć po prostu bardzo miło. Muszą mieć wystarczająco bardzo dużo miejsca, łatwy dostęp do baru i do toalet czy miejsca odbioru potraw. Szlaki komunikacyjne w lokalu nie mogą się ze sobą krzyżować, aby nie tworzył się zamęt i kłopoty powiązane z poruszaniem się w środku. Znacznie lepiej iść na jakość niż na ilość. Piękna aranżacja to taka aranżacja, która obejmuje wszystkie bardzo istotne aspekty i nie zaniedbuje tego, co ważne. Jeżeli zapomnijmy o jakimś elemencie, który prócz tego jest znaczący, to musimy sobie zdawać sprawę z tego, że konsekwencje mogą być bardzo złe, nasz lokal może nie wypadać dobrze na tle konkurencji i tym samym nie zarabiać tyle, ile byśmy chcieli. Identyfikacja wizualna to dla restauracji na prawdę istotna kwestia i trzeba o tym pomyśleć jeszcze zanim zdecydujemy się ostatecznie otworzyć lokal.

Sprawdź tutaj: projektowanie identyfikacji wizualnej.