Pozycjonowanie stron - inne teksty

Pozycjonowanie stron - zalety dla firmy
Promowanie strony w sieci wymaga adekwatnej strategii i konsekwentnych działań. Składa się na nią: regularne dodawanie ma cościowych treści, linkowanie, a też stosowanie się do zasad SEO. Strona nabiera wartości po czasie.



Regularnie uaktualniane stron, które są w sieci od lat, mogą być źródłem dodatkowych pieniędzy. Najczęściej natomiast zależy nam, by strona wyskoczyła na wysokiej pozycji w Google, by klienci zapoznali się z ofertą i dokonali zakupu. Promowanie strony w sieci w pigułce?

Strategia SEO
Stronę, a też dodawane treści powinno się zoptymalizować pod kątem SEO. Warto zaplanować takie działania już na etapie wyboru domeny. Jeżeli w domenie występują słowa kluczowe promujące nasz biznes, mamy ułatwione zadanie. A dodatkowo prosta i bezpośrednia nazwa sugeruje wprost, czym się zajmujemy. Poza domeną warto o frazy uzupełnić meta opisy i meta tytuł, a także opisy obrazków. Frazy powinny występować również w śródtytułach, być wytłuszczone w tekście, odnaleźć się w pierwszym akapicie. Im dłuższe i równocześnie bardziej wartościowe treści, tym bardziej Google je ceni. Dlatego warto rozważyć teksty, by rozchodziły się wirusowo w mediach społecznościowych. Frazy dla naszej firmy sprawdzimy w narzędziu Google Adwords.

Jakie słowa kluczowe wybrać?
Słowa kluczowe powinny być precyzyjnie określone, na zbyt ogólne panuje duża rywalizacja i jeżeli nie mamy budżetu, którym możemy konkurować z korporacjami i zamożnymi klientami, warto zdecydować się na 3-członowe frazy, na przykład zawierające informację o lokalizacji naszego biznesu. Google wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, proponuje im firmy, które są najbliżej miejsca ich pobytu. Dlatego warto zadbać o pozycjonowanie lokalne, dodając adres swojej firmy na stronie, mapę Google, a także dodając ją do internetowych baz firm.

Linkowanie
Kolejny elementem strategii SEO jest linkowanie. Sposób na pozyskanie bezpłatnych linków jest założenie profili w mediach społecznościowych i regularne dodawanie tam linków, przykładowo. w opisie na Instagramie, w postach na Facebooku czy w tweetach. Warto również kupować artykuły sponsorowane na serwisach o wysokiej pozycji w Google. O ile z kolei przygotujemy użyteczny artykuł, istnieje szansa, że autor bloga online lub portalu odwdzięczy się linkiem.

Pozycjonowanie stron to długotrwały proces. Jeżeli nie rozpoznajemy się na tym, nie mamy sporo czasu, warto zlecić tę usługę firmie, a własnymi siłami skoncentrować się na rozwijaniu biznesu.
Koniecznie sprawdź dostępne w naszej ofercie: najlepsze katalogi prywatne